0
×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Zasebnost podatkov

Specializirana internetna trgovina za prehrano dojenčkov www.z-pharm.si zagotavlja varnost vseh vaših osebnih podatkov. Občutljive podatke, ki nam jih boste zaupali, bomo uporabili izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje našega delovanja. Nikakor jih ne bomo posredovali tretji osebi. Vaši podatki bodo uporabljeni za naslednje postopke:
- za izpolnitev naročil in dostavo blaga;
- podatki o vaših nakupih nam tudi omogočajo prilagoditev spletnih strani vašim interesom;
- vaše osebne podatke bomo z vašim dovoljenjem uporabili tudi za obveščanje o novostih v specializirani internetni trgovini za prehrano dojenčkov.

Nakup brez tveganja

Vsi izdelki v trgovini imajo 15 dnevno garancijo. Če vam katerikoli kupljeni izdelek ne ustreza ali z njim niste zadovoljni, nam ga lahko v roku 15 dni vrnete nepoškodovanega, nespremenjenega, neuporabljenega in vrnili vam bomo denar brez vprašanj in brez zapletov. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v roku 15 dni. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni embalaži s priloženo kopijo računa in dobavnice ter številko vašega TRR( transakcijskega računa pri izbrani banki), na naslov:

Z PHARM, Mira Plečnik s.p.
Dunajska cesta 181
1000 Ljubljana

Reklamacija

- Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
- Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
- V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine.
- Kupec lahko reklamirano blago vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z nami. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Košarica

V nakupni košari ni artiklov.